تشک طبی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تشک طبی

تشک های طبی که به آنها تشک های درمانی یا پزشکی نیز گفته می شود معمولا برای راحتی و حمایت از بیماران در هر دو حالت کلینیکی و خانگی یافت می شوند. در اینجا می خواهیم بررسی کنیم چگونه تشک طبی را تشخیص دهیم ؟ با رویال مد عرضه کننده بهترین تشک های طبی ، فنری  و فومی رویال اصل همراه باشید.

چگونه تشک طبی را تشخیص دهیم ؟

تشک های طبی در بازار کالاهای خواب جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. زیرا همانطور که از اسم آنها مشخص است این تشک ها به صورت کاملا استاندارد و متناسب با فیزیک و حالت بدن انسان طراحی و ساخته شده اند.

شما می توانید انواع تشک رویال اصل را از فروشگاه رویال مد (تشک رویال اصفهاننمایندگی رویال اصفهان تهیه کنید.

همچنین برخی از تشک های طبی متناسب با  وضعیت فیزیکی خاص برخی از بیماران تولید شده اند که در خواب راحت تر و درمان آنها موثر هستند. اما آیا واقعا همه تشک هایی که با نام تشک طبی در بازار وجود دارند طبی هستند؟ چگونه تشک طبی را تشخیص دهیم ؟

یک تشک طبی ، زمانی استاندارد است که با فوم ها یا اسفنج‌ های فشرده ساخته شود. تشک های طبی کاملا مطابق با ارگونومیک بدن انسان طراحی می شوند و البته کمی از تشک های معمولی سفت تر هستند ، البته نه به سفتی زمین! این تشک ها همچنین از انعطاف پذیری کمتری برخوردار می باشند. به خاطر همین ویژگی هاست که تشک های طبی برای افرادی که دچار مشکلاتی نظیر دیسک کمر ، گودی کمر ، مشکلات ناحیه گردن ، گرفتگی‌های عضلانی و غیره هستند گزینه ایده آل تری محسوب می شوند. برای مثال تشک طبی رویال اصل با کاهش فشار در ستون فقرات موجب استراحت بهتر شما شده و از دردهای عضلانی و دردهای وابسته به ستون فقرات نیز جلوگیری می کند. در نتیجه هنگام خواب بر روی این تشک ها در طول شب ،  صبح احساس سرحالی و سلامتی بیشتری خواهید داشت.

تشک طبی اصل دقیقا چه ویژگی هایی دارد؟

بیشتر تشک های طبی معمولا به جای فنر از جنس فوم ، یونولیت یا اسفنج های فشرده ساخته می شوند. البته برخی از تشک های طبی به صورت ترکیبی از فنر و فوم نیز موجودند. تنوع تشک های طبی به شما کمک می کند تا با توجه به مشکل بیمار خود مناسب ترین تشک طبی را برای او تهیه نمایید.

تشک های طبی معمولا سفت تر از تشک های معمولی هستند. اما اگر از مواد مرغوب ساخته نشده باشند عمر کمتری نسبت به سایر تشک ها دارند زیرا به خاطر مواد سفت و شکننده بعد از مدتی فرورفتگی و برآمدگی هایی حاصل از قوس های بدن روی آنها باقی می ماند. ویژگی های تشک های طبی رویال اصل عبارتند از:

– برخورداری از سفتی و نرمی متناسب با نوع مشکل بدن فرد بیمار

– دارای تهویه مناسب و همینطور لایه عایق ضد آلرژی و ضد باکتریال

– فنریت متعادل با فشردگی بالا و عدم فرو رفتگی تشک بر اثر فشار در طول زمان

– امکان انعطاف‌پذیری مناسب برای انطباق بیشتر با قوس ‌های بدن

 

چگونه بهترین تشک طبی بازار را خریداری کنیم؟

خیلی ها قبل از اینکه دچار مشکلاتی همچون درد مفاصل شوند به فکر خرید یک تشک طبی خوب می افتند. مهم ترین ویژگی ذاتی در تشک های طبی ، میزان بالای درجه سفتی آنهاست. بنابراین سفت بودن تشک های طبی امری طبیعی است و موجب می شود تا انحنای ستون فقرات حالت طبیعی خود را حفظ کرده و دفرمه نشود. هنگام خرید تشک طبی استاندارد برای تشخیص مرغوبیت کالا تشک را کمی با انگشت فشار دهید. هنگام فشار ، تشک نباید بیش از چند میلی متر انطعاف داشته باشد.

شما می توانید تشک های طبی رویال یا برندهای با کیفیت دیگر را در دو نوع فنردار و بدون فنر تهیه کنید. البته باید حتما تشک طبی اصل را از فروشگاه های معتبری همچون فروشگاه رویال مد بخواهید. زیرا این روزها متاسفانه تشک های طبی تقلبی ساخته شده از مواد نامرغوب در بازار زیاد است.

  • تشک های طبی بدون فنر

این نوع از تشک های طبی به طور کامل از یونولیت ، فوم و اسفنج ساخته می شوند. وزن این تشک ها سبک است و به همین خاطر قیمت مناسب تری نسبت به دیگر تشک ها دارند. اما سفتی بیش از حد آنها ، موجب شده تا دوام و عمر کوتاهی داشته باشند. به همین خاطر تولیدکنندگان به فکر اصلاح این تشک ها با استفاده از اضافه کردن فنرهای فشرده متعدد به ساختار آنها شدند.

استفاده از نوعی فنر در تشک های طبی کمک کرده این محصول کمی نرم تر شود و در عین حال همچنان سفتی مورد نظر را داشته باشد. در واقع تلفیق مناسب فوم و فنر سبب شده تا این تشک ها بتوانند هم از اندام های حساس بدن مثل ستون فقرات ، سر ، گردن و زانوها محافظت کنند و هم در نهایت یک خواب راحت را برای مشتری حاصل نمایند. طول عمر تشک های طبی فنردار نیز بیشتر از نوع بدون فنر آن است.

علاوه بر این تولید کنندگان معتبری همچون برند رویال با اضافه کردن پد راحتی در قسمت هایی که بیشترین تماس را با بدن دارند سعی کرده اند بهترین اصلاحات را در ساختار تشک های طبی ایجاد کنند که به راحتی بیشتر مصرف کنندگان منجر شود.

الیاف تشک های طبی اصل به گونه ای است که هوا به راحتی در آن جریان پیدا می کند. در نتیجه باعث تعادل حرارتی ساختار داخلی تشک و دمای بدن شما می گردد و از گرم شدن یا سرد شدن بیش از حد آن جلوگیری می شود.

تراکم فوم بالا یکی دیگر از ویژگی های تشک های طبی است است و برای افزایش کیفیت این تشک ها فوم با تراکم بالا، به لایه های بالایی تشک طبی تزریق می گردد. معمولا بهترین تشک های طبی موجود در بازار با تراکم بالای ۴ تولید و عرضه می گردد.

بنابراین ضروری است با خرید تشک طبی از برندهای معتبری همچون رویال در قدم اول به حفظ سلامتی خود کمک کنید و در قدم دوم نیز یک خواب با کیفیت و سالم را تجربه نمایید.

مزایای استفاده از بهترین تشک های طبی چیست؟

در طول این مقاله کارشناسان فروش ما در فروشگاه رویال مد، نمایندگی رویال در اصفهان شما را با ویژگی ها و مزایای تشک های طبی اصل آشنا کردند. در این قسمت نیز به صورت مختصر قصد داریم برخی از مهم ترین مزایای این تشک ها را با یکدیگر مرور کنیم.

سفتی متعادل تشک های طبی با کیفیت یک ویژگی مثبت است که به حفظ ساختار اسکلت بدن کمک می کند. این ویژگی ، هم به عنوان یک مزیت برای جلوگیری از بروز ناراحتی های ستون فقرات و مفاصل در افراد سالم اهمیت دارد و هم به حفظ تعادل ماهیچه های بدن کمک می کند. تشک طبی برای بیماران نیز به متوقف شدن یا کاهش درد آنها کمک می کند.

در پایان این نکته را بار دیگر یادآور می شویم که احساس کوفتگی بعد از یک خواب شبانه نشان دهنده ی این است که تشک شما از استانداردهای لازم برخوردار نمی باشد. اگر به این مسئله توجه نکنید موجب می شود تا در بلند مدت با برخی از بیماری های جسمی رو به رو شوید. برای جلوگیری از چنین آسیب هایی توصیه می کنیم حتما به فکر تهیه یک تشک مناسب نظیر تشک های طبی ، مموری فوم و غیره باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 
 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: